• Web
  • Music Chart
  • Thursday, December 16, 2010

    Putih - Amanda

    Download Putih - Amanda

    Review Song
    • Artist : Putih
    • Title : Amanda
    • Album : Yang Ketiga
    • Genre : Pop 


    Putih - Amanda Lyrics

    Amanda dengarlah suara hatiku
    Yang selalu memanggilmu
    Amanda datanglah temani hidupku
    Sempurnakanlah cintaku

    Dia bilang cinta itu indah
    Anugerah dari sang kuasa

    Beri aku cinta
    Beri aku hidup
    Beri aku semuanya
    Semua yang ku butuhkan

    Beri aku cinta
    Beri aku hidup
    Beri aku semuanya
    Semua yang ku dambakan

    Amanda lihatlah ku nanti dirimu
    Di dalam sepi malamku
    Amanda tolonglah ucapkanlah cinta
    Yang menenangkan hatiku

    Beri aku cinta
    Beri aku hidup
    Beri aku semuanya
    Semua yang ku butuhkan

    Beri aku cinta
    Beri aku hidup
    Beri aku semuanya
    Semua yang ku dambakan

    Beri aku cinta
    Beri aku hidup
    Beri aku semuanya
    Semua yang ku butuhkan

    Amanda dengarlah suara hatiku

    Find more : Click here
    Hot News

    0 comments:

    Post a Comment

    MP3 Clips

    Voting Chart

    Vote your Favorite New Song to enter the chart & become number one on chart in Music Chart. Just fill the form and write (song and singers you want to vote) on the vote column then send vote. Or you can download as much as possible your favorite new song. Your vote and your download will be accumulated and used as a reference on the chart each week.
    *
    *
    *
    *

    *
    contact form faq verification image
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...