• Web
  • Music Chart
  • Monday, November 29, 2010

    Ari Lasso ft Sandy Canester - Satu Cinta

    Download Ari Lasso ft Sandy Canester - Satu Cinta

    Review Movie
    * Artist : Ari Lasso ft Sandy Canester
    * Title : Satu Cinta
    * Album : -
    * Genre : Pop

    Lyrics

    Ari Lasso ft Sandy Canester - Satu Cinta

    Aku terus berjalan melintasi kesunyian
    Aku terus berpacu melawan waktu diam membisu
    Aku tak peduli ku takkan berhenti dan mencari

    [*]
    Satu cinta yang ku percaya, satu cinta untuk semua
    satu cinta yang bersinar menerangi dunia
    Apalagi yang kau takutkan, hadapi semua kenyataan
    Dalam cinta ada jalan karna cintalah jawaban

    Apa jadinya bila cinta tak lagi ada
    Aku, aku yang hampa (aku yang hampa)
    Lantunkan do'a, hambarkan luka
    Aku tak peduli (aku tak peduli)
    Ku takkan berhenti (takkan berhenti) dan mencari

    back [**]

    satu cinta yang ku percaya, satu cinta untuk semua
    Cinta yang bersinat menerangi dunia
    Dalam cinta ada jalan karna cintalah jawaban
    Satu cinta yang ku percaya (untuk semua)
    Menyinari, menerangi dunia


    Find more : Click here
    Hot News

    0 comments:

    Post a Comment

    MP3 Clips

    Voting Chart

    Vote your Favorite New Song to enter the chart & become number one on chart in Music Chart. Just fill the form and write (song and singers you want to vote) on the vote column then send vote. Or you can download as much as possible your favorite new song. Your vote and your download will be accumulated and used as a reference on the chart each week.
    *
    *
    *
    *

    *
    contact form faq verification image
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...